BACK TO SCHOOL
-40%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Hulp en tips

Populaire onderwerpen

Groothandelaren, fabrikanten, distributeurs die op zoek zijn naar nieuwe markten voor hun goederen, schrijven zich in voor een PREMIUM-account op het Merkandi-platform, en na positieve verificatie van het bedrijf, ontvangen de mogelijkheid van het plaatsen van biedingen op de goederen van overtollige voorraden, veilingen, restantvoorraden, de door consumenten geretourneerde producten, etc. Een zeer belangrijk probleem, met een enorme invloed op de snelle verkoop van goederen, is de manier waarop u uw bedrijf en goederen op het Merkandi-platform presenteert. Hieronder vindt u enkele tips die verkopers helpen meer potentiële klanten te bereiken en zo de verkoop zelf versnellen: 1. Een goed beschreven bedrijfsprofiel op het platform Merkandi – u moet ervoor zorgen dat het profiel van de groothandel, die de ingelogde kopers op Merkandi zien met alle mogelijke gegevens aangevuld is. Eerst en vooral moet het altijd de actuele contactgegevens bevatten. Het is raadzaam de volledige adres van het bedrijf te vermelden, eventueel het magazijnadres, de webpagina van de onderneming, waaronder de gegevens van de contactpersonen - namen, telefoonnummers, faxnummers, mobiele telefoonnummers, e-mailadressen, openingstijden van het bedrijf, eventueel de Skype-account, maar ook de taal waarin een bepaalde persoon een handelspartner kan helpen. Belangrijk zijn ook gegevens over de betalingstermijnen en leveringsvoorwaarden van de goederen - in het tabblad Mijn Account – Gegevens van de groothandel, dient u naast de bedrijfs- en contactgegevens ook informatie aangeven over de mogelijke betaal- en verzendmethoden. In de aanvullende informatie is het tevens waard in een paar zinnen het profiel van het bedrijf te beschrijven, de industrie, goederengroepen aan te wijzen en andere waardevolle informatie, die uw bedrijf van andere verkopers kan onderscheiden te vermelden. 2. Het regelmatig plaatsen van aanbiedingen - het wordt aanbevolen om regelmatig, volgens het door u ingestelde schema, aanbiedingen op Merkandi te plaatsen. We moeten niet vergeten dat de klanten met wie we samenwerken of in de nabije toekomst zullen samenwerken, de exposanten waarderen die hun assortiment regelmatig vernieuwen. Het is moeilijk om een grens hier te instellen, maar de hoge frequentie van aanwezigheid van een groothandelaar op het platform, die zich manifesteert in de vorm van nieuwe aanbiedingen, resulteert in meer belangstelling van kopers, die door middel van dagelijkse nieuwsbrief over het productnieuws op Merkandi geïnformeerd worden. Afhankelijk van het aangeboden assortiment – moeten dit verschillende aanbiedingen zijn voor verschillende goederen, gepubliceerd in verschillende industrieën (de keuze van de industrie moet natuurlijk voor de aangeboden producten adequaat zijn). 3. Een goede presentatie van goederen in de advertentie - het principe "alles kan worden verkocht, het heeft alleen een mooie verpakking nodig" moeten wij voor gedetailleerde beschrijving van de goederen zorgen die wij verkopen willen. Het is een goede gewoonte om beschrijvingen te gebruiken die feitelijk, specifiek, transparant, foutloos, doelgericht en zo objectief mogelijk zijn. Als uw product een defecten heeft, wees niet bang om ze te beschrijven - aan het einde hebben de tweedehandse, geretourneerde of vernieuwde goederen een breed publiek, die vaak op zoek naar producten is die min of meer gebreken hebben. 4. De belangrijkste elementen die een goede beschrijving van het aanbod vormen, zijn de titel en beschrijving van de goederen - ze moeten feitelijk en nauwkeurig geformuleerd worden. In de titel dient u geen algemene zinnen te gebruiken, zoals Goedkoop te Koop of Kopje Koop nu, maar precies vermelden wat we te koop hebben, omdat dit de enige manier is, waarop potentiële klanten, op zoek naar dezelfde of soortgelijke waren door gebruik te maken van de zoekmachine op de portal Merkandi, onmiddellijk onze advertentie zullen vinden. De titel moet de belangrijkste paar sleutelwoorden bevatten, die onze goederen beschrijven, waaronder de merknamen, oorsprong (deurwaarder- veilingen, goederen na vereffening van een bedrijf, overtollige voorraden, etc.). De productbeschrijving moet de koper een getrouw beeld geven van het product dat we te koop aanbieden. U moet eerst op de voordelen van uw product/stock en voordelen van de voorwaarden voor de aankoop ervan wijzen (bv. extra kortingen bij het in ontvangst nemen van grotere hoeveelheden, gratis levering binnen de EU voor bestellingen boven een bepaald bedrag, de mogelijkheid van verzending van monsters, etc.). In het verdere deel van de beschrijving moeten mogelijke gebreken van de goederen vermeld worden (geen originele verpakking, kleine gebruikssporen, fabrieksgebreken, enz.). Een zeer belangrijk onderdeel van het aanbod zijn foto's van de goederen – de hoofdfoto moet het product zo aantrekkelijk mogelijk presenteren, om zo de aandacht van de platformbezoekers te trekken. Het beeld van een grijs doos of lege pallet kan beter worden vervangen door een goede foto van geselecteerde producten die het onderwerp van het aanbod zijn. In plaats van catalogusfoto's wordt het aanbevolen om echte foto's van artikelen te plaatsen, omdat dit bovendien de geloofwaardigheid van de advertentie verhoogt. 5. Het publiceren van aanbiedingen in verschillende talen – het Merkandi-platform is beschikbaar in vele talen. Aanbiedingen in alle taalversies worden gepositioneerd in Google, Yandex, Bing en Yahoo. Als de verkoper met zijn aanbod een zo groot mogelijk aantal potentiele kopers wilt bereiken, moeten zijn advertenties na de juiste vertaling, bijvoorbeeld met Google Translate, in alle beschikbare taalversies van Merkandi geplaatst worden.
Om uw aanbod op Merkandi publiceren, moet u een PREMIUM-account hebben en vervolgens de registerstukken van uw bedrijf op de accountpaneel of stuur ze via fax of e-mail naar onze klantendienst sturen, waarna ze gecontroleerd worden en uw verkoop-optie geactiveerd wordt. Vanaf nu, tot het verlopen van de geldigheid van uw account, kunt u een onbeperkt aantal aanbiedingen toevoegen. Om een aanbieding toe te voegen: log in op de Merkandi-webpagina en ga naar uw account. Selecteer de optie 'Mijn aanbiedingen' in het administratiepaneel van uw account. Nadat u deze optie hebt geselecteerd, zullen de eerder toegevoegde aanbiedingen in het administratiepaneel verschijnen. Nieuwe aanbiedingen voegen we toe met de blauwe knop ''Aanbieding toevoegen'', die zich bovenaan de pagina bevindt. Het toevoegen van de aanbieding zelf bestaat uit het aanvullen van de volgende 5 velden: 1. Informatie over het product;
2. Geldigheid van het aanbod;
3. Bestelling;
4. Beschrijving van het aanbod;
5. Betalings- en verzendmethoden 6. Foto's.
7. Media en bijlagen Ad.1. Bij het invullen van het formulier geven we zoveel mogelijk informatie over het product, bv., selecteer de categorie, subcategorie en productgroep, waarbij het toegevoegde product past (nieuw, tweedehands, beschadigd, mix/retourware, vernieuwd, outlet) en het land van herkomst (het land, waarin het product zich momenteel bevindt). In deze categorie zijn er ook velden als de ID van de goederen (interne identificatie van goederen), EAN- en TARIC-codes of o.a. de merknaam. Om het zoeken naar aanbiedingen door potentiële klanten te vergemakkelijken, moeten verkopers zoveel mogelijk gedetailleerde informatie over het product verstrekken. Daarom zijn alle velden gemarkeerd met *, wat betekent dat dit verplichte velden zijn. Ad. 2. We definiëren de geschatte geldigheidsduur van een aanbod, bv. het aanbod is geldig gedurende 30 dagen of het aanbod is geldig tot ... Na deze tijd, zal de status het aanbod op archivaal veranderen – getoond met informatie, dat het aanbod X dagen geleden toegevoegd werd. Om het te herstellen, gebruikt u gewoon de "activeren" optie in de aanbiedingenlijst. Ad.3. We vullen verdere productgegevens in, zoals: de beschikbare hoeveelheid, minimale bestelling, meeteenheid waarin het product verkocht wordt of de prijs. Afhankelijk van de gekozen waarden zal de presentatie van de velden (bv. bij keuze van de "Prijs op afspraak", zullen de velden voor het invoeren van de valuta of eenheid verdwijnen) veranderen. Ad. 4. We voeren de titel in, het inhoud en de sleutelwoorden van de aanbieding. In afzonderlijke tabbladen kunnen we deze velden voor afzonderlijke talen invullen. Laten we niet vergeten bij het kiezen van bv. de Poolse, Duitse of Engelse versie ook de naam/titel en beschrijving van het aanbod in talen die voor de geselecteerde taalversies geschikt zijn, d.w.z. in het Pools, Duits en Engels te invoeren. Het systeem herkent automatisch in welke taalversies we onze aanbiedingen willen publiceren en controleert de invulling van velden in de specifieke tabbladen. Het is ook belangrijk dat er in de beschrijving en de foto’s die we toevoegen geen zakelijke contactgegevens (zoals telefoonnummer, e-mailadres, website, bedrijfslogo) optreden. In de productbeschrijving introduceren we tevens sleutelwoorden die het aangeboden product beschrijven. Ad.5. In de volgende fase van het toevoegen van een aanbod vermelden we informatie over de beschikbare, mogelijke betalingswijzen (bankoverschrijving, in contante, online betaling), en de aangeboden leveringsmethoden (persoonlijk ophalen, nationale verzending, buitenlandse verzending). Deze velden zijn niet verplicht, maar vergeet niet dat hoe meer der informatie over het product is, zoals informatie over levering en betaling, en foto's, hoe groter het belang bij het aanbod zal zijn. Ad.6. Laten we bij het toevoegen van foto's niet vergeten, dat het eerste toegevoegde bestand de hoofdafbeelding zal zijn en dat het toevoegen van een paar foto's in groot formaat de aantrekkelijkheid van onze advertentie zal verbeteren, wat op zijn beurt in een groter aantal reacties zal vertalen! Ad.7. Als het product bekend is en u hebt een video waarin de werking ervan wordt weergegeven/met een recensie ervan, dan kunt u in de veld Video URL-adres het adres van de video op YouTube of Vimeo toevoegen. In de productbeschrijving kunnen we bovendien 1 bijlage toevoegen. Bijvoorbeeld, kan het een tabel zijn met een overzicht van onze producten, prijzen, enz. (toegestaan bestandsformaat: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Max. grootte: 5 MB). Na het invullen van alle vereiste velden, kunnen we het aanbod als een concept opslaan (zelfs als we het niet willen publiceren en alleen de vooruitgang willen opslaan), op de website publiceren of naar de promoting-opties doorgaan, die de zichtbaarheid ervan zullen verhogen. Hier kunnen de geïnteresseerde partijen kiezen uit verschillende vormen om het aanbod te promoten: - het interessantste aanbod van de week,
- topaanbiedingen op Merkandi, - onderscheid op de aanbiedingenlijst van Merkandi, - topaanbieding in de geselecteerde categorie,
- onderscheid in de geselecteerde categorie. De vermelde promotiekosten betreffen één taalversie. Het promoten van aanbiedingen is niet verplicht, hoewel het raadzaam is, omdat hierdoor het aanbod zich van de anderen zal onderscheiden.
Het Merkandi-platform biedt u de mogelijkheid om een onbeperkt aantal aanbiedingen te publiceren. Het plaatsen van aanbiedingen geeft uw potentiële klanten de mogelijkheid kennis met het aanbod van uw groothandel, de specifieke producten en inkoopvoorwaarden te maken. Kort gezegd, het toevoegen van aanbiedingen is een vorm van adverteren: een foto en een beschrijving van het aanbod kunnen verschijnen op websites van Merkandi in alle taalversies (het zal nodig zijn om ze te vertalen) en niet alleen interesse wekken bij onze gebruikers, maar ook bij mensen die nog geen gebruikers zijn, maar op de Merkandi-website op zoek zijn naar een bepaald type product. Als u de kans wilt vergroten dat uw aanbieding meer interesse wekt, wordt deze na het aanschaffen van de geselecteerde promotievorm op de juiste manier gemarkeerd. In dit verband kunt u uit de volgende promotievormen kiezen: - het beste aanbod van de week op Merkandi - volgens onze analyse is dit de meest effectieve advertentie op Merkandi, die 7 dagen lang in groot formaat op de startpagina wordt weergegeven. - Topaanbiedingen op Merkandi - dit is de perfecte advertentie om uw aanbod op Merkandi te onderscheiden, (beurtelings) weergegeven op de hoofdpagina gedurende 7 dagen. - Topaanbieding in de geselecteerde branche - een vorm van het (beurtelings) onderscheiden van de aanbieding op de specifieke categoriepagina (de aanbieding wordt altijd weergegeven vóór de lijst met de andere advertenties). - Onderscheid in de geselecteerde branche - hiermee kunt u uw aanbieding markeren en de aanbieding als de eerste in de geselecteerde categorie uitbrengen voor een periode van 14 dagen. - Onderscheid op Merkandi - een vorm van reclame die het aanbod in een bepaalde categorie in het geel onderscheidt. Actief voor een periode van 30 dagen.

Ons platform is beschikbaar in veel verschillende talen. Hierdoor kan elke verkoper zijn aanbod in vele taalversies plaatsen, maar de taal van de vertaling moet compatibel zijn met de gegeven taalversie. Een gebrekkige vertaling kan ertoe leiden dat het aanbod wordt geblokkeerd (meer over de redenen om het aanbod te blokkeren: hier).

De noodzaak om aanbiedingen te vertalen is een kwestie van bruikbaarheid van de website en zorg voor de kwaliteit van elke taalversie van het Merkandi-platform.

Vanuit het perspectief van de koper en rekening houdend met de meertaligheid van Merkandi, in het geval dat de koper het aanbod alleen in het Pools wil zien, zal hij deze taalversie gebruiken. Het vertaalt zich ook in elke andere taal die voor ons beschikbaar is.

Zorg voor de juiste taalclassificatie en categorisering van aanbiedingen is een enorme verbetering voor potentiële klanten die na verloop van tijd onze benadering van dit probleem waarderen.

Eén van de beginselen om een aanbieding online te plaatsen is een goede vertaling (lees meer). Een goede vertaling is vereist om de aanbieding permanent te kunnen weergegeven. Met een aanbieding die naar alle talen is vertaald, zal de groothandelaar beslist meer gebruikers bereiken. Als je een van de talen niet machtig bent, kun je gebruikmaken van online vertaaltools. Vaak is een vertaling via een vertaalprogramma niet begrijpelijk of slordig, waardoor er afkerige reacties bij potentiële ontvangers kunnen voorkomen. Wanneer je een vertaaltool gebruikt, mag je dus niet vergeten om: na te kijken of er geen fouten in de originele tekst voorkomen, bijv. tikfouten - de vertaaltool kan dergelijke woorden niet vertalen; zo weinig mogelijk eigennamen in de te vertalen tekst op te nemen; hij moet geschreven zijn in een eenvoudige taal zonder ingewikkelde zinnen; waar nodig spaties te plaatsen want als woorden aan elkaar hangen, kan de vertaaltool deze niet onderscheiden; afkortingen te vermijden. vertaaltools kunnen het best overweg met Engelstalige teksten die naar een andere taal moeten worden vertaald - het is dus de moeite waarde om een Engelstalige versie van je aanbieding voor te bereiden. Wie snel een vertaling wil, maakt al eens gebruik van een vertaaltool. Maar vertalingen zullen beter zijn wanneer je naast de hierboven vermelde tips ook nog eens zin per zin laat vertalen, vooral wanneer het gaat om langere beschrijvingen. Hieronder vind je een aantal aan te bevelen vertaaltools: van Google: https://translate.google.pl/ van Bing: http://www.bing.com/translator/ van Yandex: https://translate.yandex.com/ Uit onze observaties blijkt dat: Google Translate het best overweg kan met vertalingen naar het Spaans. Naar het Italiaans: Yandex, naar het Engels: ook Yandex, maar bij officiële brieven kun je beter Google Translate kiezen, naar het Frans en het Grieks: Bing.Eén van de beginselen om een aanbieding online te plaatsen is een goede vertaling (lees meer). Een goede vertaling is vereist om de aanbieding permanent te kunnen weergegeven. Met een aanbieding die naar alle talen is vertaald, zal de groothandelaar beslist meer gebruikers bereiken. Als je een van de talen niet machtig bent, kun je gebruikmaken van online vertaaltools. Vaak is een vertaling via een vertaalprogramma niet begrijpelijk of slordig, waardoor er afkerige reacties bij potentiële ontvangers kunnen voorkomen. Wanneer je een vertaaltool gebruikt, mag je dus niet vergeten om: na te kijken of er geen fouten in de originele tekst voorkomen, bijv. tikfouten - de vertaaltool kan dergelijke woorden niet vertalen; zo weinig mogelijk eigennamen in de te vertalen tekst op te nemen; hij moet geschreven zijn in een eenvoudige taal zonder ingewikkelde zinnen; waar nodig spaties te plaatsen want als woorden aan elkaar hangen, kan de vertaaltool deze niet onderscheiden; afkortingen te vermijden. vertaaltools kunnen het best overweg met Engelstalige teksten die naar een andere taal moeten worden vertaald - het is dus de moeite waarde om een Engelstalige versie van je aanbieding voor te bereiden. Wie snel een vertaling wil, maakt al eens gebruik van een vertaaltool. Maar vertalingen zullen beter zijn wanneer je naast de hierboven vermelde tips ook nog eens zin per zin laat vertalen, vooral wanneer het gaat om langere beschrijvingen. Hieronder vind je een aantal aan te bevelen vertaaltools: van Google: https://translate.google.pl/ van Bing: http://www.bing.com/translator/ van Yandex: https://translate.yandex.com/ Uit onze observaties blijkt dat: Google Translate het best overweg kan met vertalingen naar het Spaans. Naar het Italiaans: Yandex, naar het Engels: ook Yandex, maar bij officiële brieven kun je beter Google Translate kiezen, naar het Frans en het Grieks: Bing.
Het kan gebeuren dat je na het inloggen merkt dat een deel van of alle aanbiedingen de volgende status hebben: Geblokkeerd. Dan vraag je je natuurlijk meteen af waarom. Er zijn 3 mogelijke redenen: Er werden contactgegevens in de aanbieding vermeld - volgens onze principes inzake het toevoegen van aanbiedingen is het verboden om in de tekst of in de foto's of bijlagen contactgegevens of je bedrijfsnaam op te nemen. Tevens verboden zijn persoonsgegevens of andere gegevens waarmee niet ingelogde gebruikers contact kunnen opnemen betreffende aanbiedingen. Evenmin geoorloofd zijn watermerken op foto's die bedrijfsgegevens bevatten. Dat is strijdig met onze werkingsprincipes. De aanbieding is niet vertaald - je kunt aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie online plaatsen. Je moet de aanbieding echter wel juist vertalen. De aanbieding is een duplicaat van vorige - duplicaten zijn verboden. Iedere aanbieding moet een unieke titel en beschrijving hebben. Onder duplicaat worden tevens aanbiedingen verstaan waarin slechts een aantal woorden zijn gewijzigd, bijv. door een volgnummer aan een titel toe te voegen of door in de beschrijving hier en daar een woord te veranderen. Dat wordt als ongeoorloofd beschouwd. Denk eraan dat gedupliceerde aanbiedingen meteen worden geblokkeerd. Vaak nemen wij echter zelf contact op met de gebruiker om hem uit te leggen welke fouten hij heeft gemaakt bij het online plaatsen van zijn aanbieding en dan stellen wij hem zelf een optimale oplossing voor. Houd er rekening mee dat deze strikte benadering van aanbiedingen niet in ons belang is maar wel nodig is vanwege allerlei interne en externe factoren. Comfort en gebruiksvriendelijkheid zijn erg belangrijk op ons platform. Hoe makkelijker voor de koper, hoe meer goederen er kunnen worden verkocht. Het kan gebeuren dat je na het inloggen merkt dat een deel van of alle aanbiedingen de volgende status hebben: Geblokkeerd. Dan vraag je je natuurlijk meteen af waarom. Er zijn 3 mogelijke redenen: Er werden contactgegevens in de aanbieding vermeld - volgens onze principes inzake het toevoegen van aanbiedingen is het verboden om in de tekst of in de foto's of bijlagen contactgegevens of je bedrijfsnaam op te nemen. Tevens verboden zijn persoonsgegevens of andere gegevens waarmee niet ingelogde gebruikers contact kunnen opnemen betreffende aanbiedingen. Evenmin geoorloofd zijn watermerken op foto's die bedrijfsgegevens bevatten. Dat is strijdig met onze werkingsprincipes. De aanbieding is niet vertaald - je kunt aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie online plaatsen. Je moet de aanbieding echter wel juist vertalen. De aanbieding is een duplicaat van vorige - duplicaten zijn verboden. Iedere aanbieding moet een unieke titel en beschrijving hebben. Onder duplicaat worden tevens aanbiedingen verstaan waarin slechts een aantal woorden zijn gewijzigd, bijv. door een volgnummer aan een titel toe te voegen of door in de beschrijving hier en daar een woord te veranderen. Dat wordt als ongeoorloofd beschouwd. Denk eraan dat gedupliceerde aanbiedingen meteen worden geblokkeerd. Vaak nemen wij echter zelf contact op met de gebruiker om hem uit te leggen welke fouten hij heeft gemaakt bij het online plaatsen van zijn aanbieding en dan stellen wij hem zelf een optimale oplossing voor. Houd er rekening mee dat deze strikte benadering van aanbiedingen niet in ons belang is maar wel nodig is vanwege allerlei interne en externe factoren. Comfort en gebruiksvriendelijkheid zijn erg belangrijk op ons platform. Hoe makkelijker voor de koper, hoe meer goederen er kunnen worden verkocht.
VEELGESTELDE VRAGEN - verkoper ALGEMENE INFORMATIE: 1. De verkoopoptie wordt alleen geactiveerd voor PREMIUM-gebruikers met een eigen economische activiteit. Wij activeren deze optie gratis wanneer u ons een kopie van de registratiedocumenten van uw bedrijf doet toekomen. 2. De periode waarin je eigen aanbiedingen online kunt plaatsen valt samen met je toegang tot je PREMIUM-account. 3. Je kunt geen klachten betreffende je toegang tot de publicatieoptie indienen aangezien Merkandi om veiligheidsredenen en zonder opgaaf van reden klanten tijdens de registratie mag uitsluiten en daartoe ook gerechtigd is tijdens de looptijd van het abonnement. (Overeenkomstig § 2, punt 5, van de bestellingsvoorwaarden en de algemene commerciële voorwaarden, welke worden aanvaard bij de registratie)VEELGESTELDE VRAGEN - verkoper ALGEMENE INFORMATIE: 1. De verkoopoptie wordt alleen geactiveerd voor PREMIUM-gebruikers met een eigen economische activiteit. Wij activeren deze optie gratis wanneer u ons een kopie van de registratiedocumenten van uw bedrijf doet toekomen. 2. De periode waarin je eigen aanbiedingen online kunt plaatsen valt samen met je toegang tot je PREMIUM-account. 3. Je kunt geen klachten betreffende je toegang tot de publicatieoptie indienen aangezien Merkandi om veiligheidsredenen en zonder opgaaf van reden klanten tijdens de registratie mag uitsluiten en daartoe ook gerechtigd is tijdens de looptijd van het abonnement. (Overeenkomstig § 2, punt 5, van de bestellingsvoorwaarden en de algemene commerciële voorwaarden, welke worden aanvaard bij de registratie)

PRINCIPES INZAKE HET TOEVOEGEN VAN AANBIEDINGEN:

  1. Noch contactgegevens, noch de naam van het bedrijf mogen in de inhoud van het aanbod worden opgenomen, evenmin als in afbeeldingen en bijlagen. Het is ook verboden persoonsgegevens en andere gegevens op te nemen waarmee het bedrijf op het internet kan worden gevonden. Wij aanvaarden ook geen watermerken op afbeeldingen die bedrijfsinformatie bevatten.
  2. Wij aanvaarden alleen bulkaanbiedingen. Wij behouden ons het recht voor om gedetailleerde aanbiedingen zonder kennisgeving te verwijderen.
  3. In geen geval aanvaarden wij verkoopaanbiedingen betreffende kopieën of replica's van producten of producten die zijn beschermd met handelsmerken. Wij behouden ons het recht voor om dergelijke aanbiedingen zonder kennisgeving te verwijderen.
  4. De goederengroep (nieuw, gebruikt, beschadigd, mix/retouren, refurbished, outlet) mag alleen worden vermeld op basis van de beschrijving op https://merkandi.nl/ware
  5. U kunt te allen tijde aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie publiceren. In dat geval moet de aanbieding naar behoren worden vertaald naar iedere taal waarin deze moet worden gepubliceerd.
  6. U mag geen gedupliceerde aanbiedingen op ons platform plaatsen. Onder dupliceren verstaan wij ook het opnieuw publiceren van een aanbieding met dezelfde inhoud als de vorige Dergelijke aanbiedingen zullen worden geblokkeerd. Wijzigingen aan aanbiedingen zijn mogelijk door deze bij te werken.
  7. Het is verboden om aankoopaanbiedingen toe te voegen. Dergelijke aanbiedingen worden zonder kennisgeving verwijderd.
  8. Het is verboden om te publiceren:

    Aanbiedingen in verband met sigaretten en e-sigaretten en tabaksproducten 
    Aanbiedingen in verband met CBD-producten
    Aanbiedingen van alcohol
    Aanbiedingen van voedselproducten die verouderd of ongeschikt voor consumptie zijn.
    Aanbiedingen van verouderde cosmetische producten
    Aanbod van vuurwapens, munitie

    Als ze worden gepubliceerd, worden ze onmiddellijk en zonder voorafgaande kennisgeving verwijderd.
  9. Merkandi behoudt zich het recht voor om de positie van aanbiedingen te verlagen als deze flagrante taalfouten of erg weinig informatie bevatten.
  10. Vorderingen betreffende de publicatie van aanbiedingen op het Merkandi-platform zijn uitgesloten.
  11. Merkandi behoudt zich het recht voor om te allen tijde en zonder opgaaf van reden aanbiedingen van gebruikers te verwijderen en de toegang tot verkopersaccounts te blokkeren.

Bij Merkandi zorgt ons team van specialisten elke dag voor de verkoop en populariteit van uw aanbiedingen. Hierdoor krijgen uw aanbiedingen meer bezoekers en hebben ze een nog groter bereik bij potentiële klanten.


Wat doen we precies bij het bewerken van uw aanbiedingen?

  • Titel en beschrijving verbeteren - we verbeteren de inhoud van uw aanbieding zodat deze meer zoekwoorden bevat, zodat kopers de producten kunnen vinden die u verkoopt. Deze actie is ook bedoeld om de inhoud te corrigeren op het gebied van spelling, grammatica, tekstindeling, enz.
  • Merkaanvulling - als u merkartikelen verkoopt, moet het veld Merk worden ingevuld. Op deze manier wordt uw aanbieding weergegeven in de lijst met aanbiedingen van producten van specifieke merken, waardoor uw bereik wordt vergroot.
  • Aanvulling / verbetering van de categorie - een onjuist geselecteerde categorie vermindert de zichtbaarheid van het aanbod aanzienlijk. In het geval van aanbiedingen die verschillende goederen bevatten (zogenaamde mixen), verhoogt het toevoegen aan veel categorieën hun bereik. U kunt maximaal 3 categorieën toevoegen aan elke aanbieding!
  • Andere kleine aanpassingen - bijv. Gebrek aan merkinformatie, onvolledige productinformatie, belangrijke problemen voor kopers.

De bovenstaande wijzigingen zijn gericht op het bereiken van het grootste aantal potentiële klanten, het vergroten van de geloofwaardigheid van uw bedrijf door professioneel voorbereide aanbiedingen en het aantrekkelijk maken van de goederen die u presenteert in de ogen van bezoekers.


Hoe herkent u aanbiedingen die zijn bewerkt?
In de lijst met aanbiedingen, naast de status van de aanbieding (Actief, Archiveren, Schets), ziet u een klein "M" -pictogram dat aangeeft dat de aanbieding is bewerkt in de taalversie van de pagina waarop u zich bevindt. Bovendien ziet u na het invoeren van het aanbod en het wisselen van individuele vertalingen het juiste bericht in de taalversies waarin het aanbod is bewerkt.

Als u wijzigingen wilt aanbrengen in de aanbieding die door ons team is bewerkt, wijzigt u alleen de belangrijkste delen ervan en publiceert u niet alle eerdere inhoud opnieuw. Sommige gebruikers kopiëren, terwijl ze de inhoud van hun advertenties bijwerken, hun eigen sjabloon opnieuw, waardoor de inspanningen en het redactionele werk van ons team worden vernietigd, waardoor het bereik van hun aanbiedingen wordt beperkt. Vertrouw op onze specialisten, we weten hoe we aanbiedingen kunnen maken die snel omzet genereren.


Mijn aanbieding is niet bewerkt, waarom?
Ons team modereert aanbiedingen regelmatig, maar vanwege hun grote aantal kunnen we niet voor iedereen zorgen. Daarom gebeurt het dat het aanbod alleen in sommige taalversies en niet in andere is gemoderniseerd. We proberen deze tekortkomingen echter regelmatig op te vullen.


Kan ik een verzoek indienen om mijn aanbieding te bewerken?
U kunt een dergelijk verzoek indienen bij ons team, we zullen proberen alles te doen wat we kunnen om uw aanbod snel te verbeteren. Helaas kunnen we niet garanderen dat elke aanvraag wordt verwerkt. Dit neemt echter niet weg dat we ons best zullen doen om uw aanbiedingen op een betrouwbare en professionele manier te behandelen!

Op het Merkandi-platform hebben alle verkopers de mogelijkheid om hun aanbiedingen te adverteren om ze te onderscheiden van de anderen en meer bezoekers aan te trekken. De details over promotietypen, hun locatie op de site, uiterlijk en zendtijd vindt u hier: Hoe kan ik mijn aanbiedingen op Merkandi adverteren?
Advertentie-opties en promotiepakketten kunnen online, per overschrijving of per punt worden betaald. De keuze van betaling met punten geeft u een aantal zeer belangrijke voordelen:

U bespaart tot 30% wanneer u betaalt voor advertentieopties
Onmiddellijke activering van de gekochte promotie zonder het hele online betalingsproces te hoeven doorlopen
Er zijn 4 puntenpakketten beschikbaar:

  • 50 punten, met dit pakket bespaar je 5%
  • 100 punten, met dit pakket bespaar je 10%
  • 200 punten, met dit pakket bespaart u 20%
  • 400 punten, met dit pakket bespaart u 30%

De aankoopkosten van punten worden bij elke promotie gegeven. Daarnaast is het de moeite waard om twee belangrijke kwesties met betrekking tot punten te noemen:

  • Punten hebben geen vervaldatum. Ze blijven onbeperkt beschikbaar in uw account, zelfs als u uw account verlengt nadat het is verlopen.
  • Punten kunnen alleen worden gebruikt om aanbiedingen te promoten via individuele advertentie-opties en promotiepakketten, ze kunnen niet worden gebruikt om te betalen voor het verlengen van het account, het kopen van extra services, enz.
  • Het is niet mogelijk om de punten in te wisselen voor geld.

We raden u aan om te profiteren van puntenpakketten, omdat dit de goedkoopste en ook de handigste vorm van betaling is voor het promoten van aanbiedingen op Merkandi. Kies verstandig - kies een puntenpakket op maat bij Merkandi!

U heeft hulp nodig?

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.