#1 Platform op de Markt
Platform
#1 op de markt

Hulp en tips

Populaire onderwerpen

Groothandels, fabrikanten en distributeurs die op zoek zijn naar nieuwe markten voor hun producten, kunnen deze op Merkandi vermelden nadat ze het PREMIUM-lidmaatschap hebben gekocht en de verificatieprocedure hebben voltooid. Om het maximale uit uw Merkandi-account te halen, moeten ze echter de onderstaande tips volgen.

1. Maak uw profiel compleet en houd het up-to-date - het profiel van uw bedrijf op Merkandi is beschikbaar voor elke koper op het platform, dus u moet hen alle belangrijke informatie verstrekken over uw groothandel en de producten die u te koop aanbiedt. Houd in principe uw contactgegevens up-to-date om problemen met contact met u te voorkomen. Voeg hiervoor gewoon telefoonnummers, e-mailadressen, voor- en achternamen en de talen toe om te communiceren met de leden van uw verkoopafdeling. Het volgende is het fysieke adres van uw faciliteiten, zoals een showroom of een magazijn, en een url van uw website. Andere belangrijke informatie zijn betalingsopties en bezorgopties, die u kunt vinden in het gedeelte 'Groothandelsgegevens' van uw account. Selecteer de betalingsopties en bezorgopties die beschikbaar zijn voor kopers en gebruik de tekstvelden met de titel 'Aanvullende informatie' voor gedetailleerde informatie hierover. Tot slot wordt aanbevolen om uw bedrijf en de producten die u verkoopt te beschrijven.

2. Vermeld regelmatig nieuwe aanbiedingen, houd de vorige up-to-date - het wordt ten zeerste aanbevolen om aanbiedingen zo vaak mogelijk te vermelden. Hoe meer aanbiedingen u vermeldt, hoe meer kopers contact met u opnemen. Bovendien wordt elk van uw aanbiedingen verzonden in onze dagelijkse nieuwsbrief met de nieuwste producten, dus hoe regelmatiger u bent, hoe groter het bereik van uw aanbiedingen zal zijn. Vergeet ook uw vorige aanbiedingen niet en werk ze bij wanneer er iets verandert (d.w.z. prijs, betalingsopties of het minimum om te kopen).

3. Bereid goede beschrijvingen voor, voeg afbeeldingen toe - voordat een koper uw profiel bezoekt, zal hij waarschijnlijk enkele van uw aanbiedingen bekijken. Daarom moet u even de tijd nemen om een ​​goede en betrouwbare beschrijving van uw product te maken. Vul alle belangrijke informatie in over het groothandelspakket en wees niet bang om onvolkomenheden te vermelden. Naast kopers van nieuwe goederen zijn er immers ook kopers die op zoek zijn naar gebruikte, opgeknapte, ongeteste of zelfs beschadigde producten. Vermijd ook algemene uitspraken in zowel de titel als de beschrijving van uw aanbod. Wees specifiek en betrouwbaar bij het beschrijven van producten, gebruik de namen van de merken of modellen, geef kopers basisspecificaties van uw te koop aangeboden voorraad, wijs op alle belangrijke informatie (bijv. ontbrekende dozen, krassen of deuken). Een goede titel en beschrijving moeten ook het type te koop aangeboden voorraad vermelden, zoals de liquidatievoorraad, overtollige voorraad, ex-leaseproducten, enz. Een ander belangrijk punt is om de authentieke foto's van het groothandelspakket te uploaden, wanneer dat mogelijk is. De authentieke foto's zien er niet alleen beter uit, maar bewijzen ook dat u daadwerkelijk eigenaar bent van de voorraad, en dit is een zeer belangrijk feit voor de meeste kopers.

4. Voeg uw aanbiedingen toe in andere talen - als u andere talen kent die worden ondersteund door Merkandi, dan moet u uw aanbiedingen vertalen naar deze talen. Dit zal het aantal potentiële kopers voor uw producten aanzienlijk verhogen. Als u geen andere taal kent die bij Merkandi wordt gebruikt, kunt u proberen uw aanbiedingen te vertalen met Google, Yandex, Bing of Yahoo.

Pentru a adăuga o ofertă, trebuie să fiți membru PREMIUM al Merkandi și să vă verificați compania cu noi. Pentru a începe verificarea, încărcați documentele necesare în contul dvs. de utilizator sau trimiteți-le prin e-mail. De îndată ce procedura de verificare va fi finalizată cu un rezultat pozitiv, veți avea opțiunile de vânzare activate și veți putea lista oferte pe Merkandi. Vă rugăm să rețineți că este una dintre caracteristicile contului Dvs., așa că atunci când contul de utilizator va expira, nu veți mai avea opțiunea de a lista produse pe site.

Pentru a adăuga o ofertă, vă rugăm să vă conectați mai întâi la contul dvs. Merkandi. Dacă sunteți deja acolo, faceți clic pe butonul „Adăugați oferta” pentru a începe. Alternativ, accesați secțiunea „Ofertele mele”. Aici veți găsi întotdeauna toate ofertele dvs., iar pentru a adăuga una nouă, faceți clic pe „Adăugați oferta”. Există următorii pași pentru adăugarea unei noi oferte:

1 - Informații de bază

2 - Durata

3 - Comanda

4 - Descriere

5 - Plata si livrarea

6 - Imagini

7 - Media și fișiere

1. Informații de bază

Primul pas include informațiile esențiale despre produsul dvs. La început, va trebui să alegeți categoria și subcategoria corespunzătoare pentru lotul Dvs. cu ridicata, un grad al articolelor (nou, folosit, recondiționat, deteriorat, netestat, lichidare) și o țară în care se află stocul. Această secțiune include și ID-ul produsului (opțional, stabilit de dvs.), EAN, TARIC și marca.

Toate câmpurile obligatorii sunt marcate cu * (asterisc).

2. Durata timp

Setați durata ofertei dvs. Puteți alege o opțiune din listă sau puteți să vă setați propria dată. Odată ce data trece, oferta dvs. își va schimba starea în „arhivă”. Pentru a-l reactiva, va trebui să faceți clic pe opțiunea „Activați” din lista ofertei dvs.

3. Comanda

Informații detaliate despre produsele de vânzare, inclusiv comandă minimă, cantitate totală, unități de măsură, prețuri. Vă rugăm să rețineți că unele dintre câmpuri se vor modifica pentru anumite setări (adică dacă veți seta „prețul pe cerere”, nu veți putea completa câmpurile legate de preț).

4. Descriere

Aici veți putea introduce titlul, descrierea și cuvintele cheie pentru oferta dvs. Dacă doriți să afișați această ofertă în alte limbi disponibile pe Merkandi, comutați între ele în partea de sus a acestui pas, apoi introduceți titlul, descrierea și cuvintele cheie, traduse în limbile pe care le alegeți. Vă rugăm să nu listați oferta dvs. în alte limbi, dacă nu puteți să o traduceți în aceste limbi. De asemenea, vă rugăm să rețineți că oferta nu poate include niciuna dintre informațiile companiei dvs. Toate câmpurile din acest pas sunt destinate informațiilor despre produsul dvs., nu despre compania dvs.

5. Plata si livrarea

Setați opțiunile de plată și opțiunile de livrare disponibile pentru oferta dvs. Deși aceste câmpuri nu sunt obligatorii, ar trebui să le completați, deoarece acestea sunt informații foarte importante pentru toți potențialii cumpărători. Amintiți-vă că, dacă ați setat deja opțiunile de plată și opțiunile de livrare în secțiunea „Date angrosist”, puteți omite acest pas, deoarece cumpărătorii vor vedea setările dvs. de acolo.

6. Imagini

Prima imagine pe care o veți adăuga va deveni imaginea principală a ofertei dvs. implicit. Pentru a-l schimba, doar mutați-l spre dreapta, pentru a-l înlocui cu altul. Puteți încărca până la 7 imagini (fișiere JPG, JPEG, GIF, PNG, dimensiune maximă 3MB)

7. Media și atașament

Puteți adăuga un fișier ca atașament pentru oferta dvs., adică lista de prețuri sau manifest, salvat ca PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, PNG. max. dimensiune 5MB. De asemenea, puteți adăuga o adresă URL a unui fișier videou de pe Youtube sau Vimeo.

Odată ce toate câmpurile obligatorii au fost completate, îl puteți salva ca schiță pentru a o trimite mai târziu sau o puteți trimite acum și accesați opțiunile de publicitate.

Puteți crește expunerea ofertei dvs., selectând următoarele opțiuni de publicitate:

Cea mai bună ofertă a săptămânii pe Merkandi
Cele mai bune oferte pe Merkandi
Evidențiați pe lista ofertelor Merkandi
Oferta de top în subcategorie
Evidențiați în subcategorie
Vă rugăm să rețineți că prețurile se referă la o versiune lingvistică a ofertei dvs. Deși acest pas nu este necesar pentru a adăuga o ofertă, opțiunile de publicitate îmbunătățesc întotdeauna vizibilitatea ofertei în cadrul Merkandi.

Als verkoper op Merkandi kunt u aanbiedingen vermelden. Regelmatig vermelden is essentieel om zoveel mogelijk kopers te vinden. Bovendien geldt: hoe meer aanbiedingen u vermeldt, hoe meer kopers contact met u zullen opnemen. Aanbiedingen zijn daarom een ​​soort advertentie van uw bedrijf binnen het Merkandi-platform. Om meer aandacht van kopers te krijgen, kunt u echter ook overwegen om enkele van de advertentieopties aan te schaffen. Alle hieronder genoemde advertenties zijn beschikbaar om te kopen nadat u een nieuwe aanbieding hebt toegevoegd. Om enkele van uw eerdere aanbiedingen te adverteren, selecteert u de optie "adverteren" voor die aanbiedingen. Dit kan in het gedeelte "Mijn aanbiedingen" van uw Merkandi-account. U kunt de volgende advertentieopties op Merkandi kopen:

Beste aanbieding van de week op Merkandi - Uw aanbieding wordt 7 dagen lang rotatief gepresenteerd in het vak Beste aanbieding van de week op de startpagina van Merkandi. Volgens onze gegevens geeft deze optie uw aanbieding de beste expositie binnen Merkandi.

Topaanbiedingen op Merkandi - Uw aanbieding wordt 7 dagen lang rotatief gepresenteerd in het Topaanbiedingen-vak op de homepage van Merkandi.

Highlight op de aanbiedingenlijst van Merkandi - Uw aanbieding wordt 7 dagen lang gemarkeerd in de aanbiedingenlijst op de homepage van Merkandi.

Topaanbieding in subcategorie - Uw aanbieding wordt weergegeven boven de lijst met producten in een categorie.

Highlight in subcategorie - Uw aanbieding staat 7 dagen lang bovenaan de lijst met producten in een categorie.

Daarnaast bieden we drie promotiepakketten aan op het Merkandi-platform, waarmee u aanzienlijk tijd en geld bespaart:

MINI-pakket - dit omvat Highlight op de lijst met aanbiedingen op Merkandi en Distinction in de geselecteerde categorie. Door deze optie te kiezen bespaart u 10%.

MIDI-pakket - dit omvat Highlight op de lijst met aanbiedingen op Merkandi en Topaanbieding in de geselecteerde categorie. Door deze optie te kiezen bespaart u 20%. Het is ook het meest gekozen pakket door onze klanten.

MAXI-pakket - het bevat de beste aanbieding van de week op Merkandi, Distinction en Top-aanbieding in de geselecteerde categorie. Door deze optie te kiezen, bespaart u zelfs 30%.

De voorgestelde pakketten zijn actief voor dezelfde periode als de afzonderlijke promoties die afzonderlijk voor elke aanbieding zijn gekocht.

Dit is echter niet alles. Met promotiepakketten kunt u tot 30% besparen en de op deze manier bespaarde fondsen kunnen nog eens met 30% worden verhoogd door de advertentieopties met punten te betalen. Voor meer informatie over punten, kijk dan op: FAQ - Wat zijn Merkandi-punten en waar zijn ze voor?

Ons platform is beschikbaar in veel verschillende talen. Hierdoor kan elke verkoper zijn aanbod in vele taalversies plaatsen, maar de taal van de vertaling moet compatibel zijn met de gegeven taalversie. Een gebrekkige vertaling kan ertoe leiden dat het aanbod wordt geblokkeerd (meer over de redenen om het aanbod te blokkeren: hier).

De noodzaak om aanbiedingen te vertalen is een kwestie van bruikbaarheid van de website en zorg voor de kwaliteit van elke taalversie van het Merkandi-platform.

Vanuit het perspectief van de koper en rekening houdend met de meertaligheid van Merkandi, in het geval dat de koper het aanbod alleen in het Pools wil zien, zal hij deze taalversie gebruiken. Het vertaalt zich ook in elke andere taal die voor ons beschikbaar is.

Zorg voor de juiste taalclassificatie en categorisering van aanbiedingen is een enorme verbetering voor potentiële klanten die na verloop van tijd onze benadering van dit probleem waarderen.

Eén van de beginselen om een aanbieding online te plaatsen is een goede vertaling (lees meer). Een goede vertaling is vereist om de aanbieding permanent te kunnen weergegeven. Met een aanbieding die naar alle talen is vertaald, zal de groothandelaar beslist meer gebruikers bereiken. Als je een van de talen niet machtig bent, kun je gebruikmaken van online vertaaltools. Vaak is een vertaling via een vertaalprogramma niet begrijpelijk of slordig, waardoor er afkerige reacties bij potentiële ontvangers kunnen voorkomen. Wanneer je een vertaaltool gebruikt, mag je dus niet vergeten om: na te kijken of er geen fouten in de originele tekst voorkomen, bijv. tikfouten - de vertaaltool kan dergelijke woorden niet vertalen; zo weinig mogelijk eigennamen in de te vertalen tekst op te nemen; hij moet geschreven zijn in een eenvoudige taal zonder ingewikkelde zinnen; waar nodig spaties te plaatsen want als woorden aan elkaar hangen, kan de vertaaltool deze niet onderscheiden; afkortingen te vermijden. vertaaltools kunnen het best overweg met Engelstalige teksten die naar een andere taal moeten worden vertaald - het is dus de moeite waarde om een Engelstalige versie van je aanbieding voor te bereiden. Wie snel een vertaling wil, maakt al eens gebruik van een vertaaltool. Maar vertalingen zullen beter zijn wanneer je naast de hierboven vermelde tips ook nog eens zin per zin laat vertalen, vooral wanneer het gaat om langere beschrijvingen. Hieronder vind je een aantal aan te bevelen vertaaltools: van Google: https://translate.google.pl/ van Bing: http://www.bing.com/translator/ van Yandex: https://translate.yandex.com/ Uit onze observaties blijkt dat: Google Translate het best overweg kan met vertalingen naar het Spaans. Naar het Italiaans: Yandex, naar het Engels: ook Yandex, maar bij officiële brieven kun je beter Google Translate kiezen, naar het Frans en het Grieks: Bing.Eén van de beginselen om een aanbieding online te plaatsen is een goede vertaling (lees meer). Een goede vertaling is vereist om de aanbieding permanent te kunnen weergegeven. Met een aanbieding die naar alle talen is vertaald, zal de groothandelaar beslist meer gebruikers bereiken. Als je een van de talen niet machtig bent, kun je gebruikmaken van online vertaaltools. Vaak is een vertaling via een vertaalprogramma niet begrijpelijk of slordig, waardoor er afkerige reacties bij potentiële ontvangers kunnen voorkomen. Wanneer je een vertaaltool gebruikt, mag je dus niet vergeten om: na te kijken of er geen fouten in de originele tekst voorkomen, bijv. tikfouten - de vertaaltool kan dergelijke woorden niet vertalen; zo weinig mogelijk eigennamen in de te vertalen tekst op te nemen; hij moet geschreven zijn in een eenvoudige taal zonder ingewikkelde zinnen; waar nodig spaties te plaatsen want als woorden aan elkaar hangen, kan de vertaaltool deze niet onderscheiden; afkortingen te vermijden. vertaaltools kunnen het best overweg met Engelstalige teksten die naar een andere taal moeten worden vertaald - het is dus de moeite waarde om een Engelstalige versie van je aanbieding voor te bereiden. Wie snel een vertaling wil, maakt al eens gebruik van een vertaaltool. Maar vertalingen zullen beter zijn wanneer je naast de hierboven vermelde tips ook nog eens zin per zin laat vertalen, vooral wanneer het gaat om langere beschrijvingen. Hieronder vind je een aantal aan te bevelen vertaaltools: van Google: https://translate.google.pl/ van Bing: http://www.bing.com/translator/ van Yandex: https://translate.yandex.com/ Uit onze observaties blijkt dat: Google Translate het best overweg kan met vertalingen naar het Spaans. Naar het Italiaans: Yandex, naar het Engels: ook Yandex, maar bij officiële brieven kun je beter Google Translate kiezen, naar het Frans en het Grieks: Bing.
Het kan gebeuren dat je na het inloggen merkt dat een deel van of alle aanbiedingen de volgende status hebben: Geblokkeerd. Dan vraag je je natuurlijk meteen af waarom. Er zijn 3 mogelijke redenen: Er werden contactgegevens in de aanbieding vermeld - volgens onze principes inzake het toevoegen van aanbiedingen is het verboden om in de tekst of in de foto's of bijlagen contactgegevens of je bedrijfsnaam op te nemen. Tevens verboden zijn persoonsgegevens of andere gegevens waarmee niet ingelogde gebruikers contact kunnen opnemen betreffende aanbiedingen. Evenmin geoorloofd zijn watermerken op foto's die bedrijfsgegevens bevatten. Dat is strijdig met onze werkingsprincipes. De aanbieding is niet vertaald - je kunt aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie online plaatsen. Je moet de aanbieding echter wel juist vertalen. De aanbieding is een duplicaat van vorige - duplicaten zijn verboden. Iedere aanbieding moet een unieke titel en beschrijving hebben. Onder duplicaat worden tevens aanbiedingen verstaan waarin slechts een aantal woorden zijn gewijzigd, bijv. door een volgnummer aan een titel toe te voegen of door in de beschrijving hier en daar een woord te veranderen. Dat wordt als ongeoorloofd beschouwd. Denk eraan dat gedupliceerde aanbiedingen meteen worden geblokkeerd. Vaak nemen wij echter zelf contact op met de gebruiker om hem uit te leggen welke fouten hij heeft gemaakt bij het online plaatsen van zijn aanbieding en dan stellen wij hem zelf een optimale oplossing voor. Houd er rekening mee dat deze strikte benadering van aanbiedingen niet in ons belang is maar wel nodig is vanwege allerlei interne en externe factoren. Comfort en gebruiksvriendelijkheid zijn erg belangrijk op ons platform. Hoe makkelijker voor de koper, hoe meer goederen er kunnen worden verkocht. Het kan gebeuren dat je na het inloggen merkt dat een deel van of alle aanbiedingen de volgende status hebben: Geblokkeerd. Dan vraag je je natuurlijk meteen af waarom. Er zijn 3 mogelijke redenen: Er werden contactgegevens in de aanbieding vermeld - volgens onze principes inzake het toevoegen van aanbiedingen is het verboden om in de tekst of in de foto's of bijlagen contactgegevens of je bedrijfsnaam op te nemen. Tevens verboden zijn persoonsgegevens of andere gegevens waarmee niet ingelogde gebruikers contact kunnen opnemen betreffende aanbiedingen. Evenmin geoorloofd zijn watermerken op foto's die bedrijfsgegevens bevatten. Dat is strijdig met onze werkingsprincipes. De aanbieding is niet vertaald - je kunt aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie online plaatsen. Je moet de aanbieding echter wel juist vertalen. De aanbieding is een duplicaat van vorige - duplicaten zijn verboden. Iedere aanbieding moet een unieke titel en beschrijving hebben. Onder duplicaat worden tevens aanbiedingen verstaan waarin slechts een aantal woorden zijn gewijzigd, bijv. door een volgnummer aan een titel toe te voegen of door in de beschrijving hier en daar een woord te veranderen. Dat wordt als ongeoorloofd beschouwd. Denk eraan dat gedupliceerde aanbiedingen meteen worden geblokkeerd. Vaak nemen wij echter zelf contact op met de gebruiker om hem uit te leggen welke fouten hij heeft gemaakt bij het online plaatsen van zijn aanbieding en dan stellen wij hem zelf een optimale oplossing voor. Houd er rekening mee dat deze strikte benadering van aanbiedingen niet in ons belang is maar wel nodig is vanwege allerlei interne en externe factoren. Comfort en gebruiksvriendelijkheid zijn erg belangrijk op ons platform. Hoe makkelijker voor de koper, hoe meer goederen er kunnen worden verkocht.

Algemene informatie:

1. Verkoopopties worden alleen gegeven aan PREMIUM-gebruikers, die geregistreerde bedrijven bezitten of vertegenwoordigen en ons de documenten van hun bedrijven sturen voor verificatieprocedure. Verkoopopties worden geactiveerd na verificatie van de kopieën van het BTW-registratiecertificaat (of ander belastingregistratiecertificaat, als u niet bent geregistreerd voor BTW) en het bedrijfsregistratiecertificaat.

2. Verkoopopties stellen PREMIUM-gebruikers in staat hun producten op Merkandi te vermelden. Toegang tot de verkoopopties is een optionele functie van een PREMIUM-account en verloopt op de vervaldatum van het PREMIUM-account.

3. Volgens § 2 punt 5 van de geaccepteerde Algemene voorwaarden is de claim voor het activeren van verkopersopties uitgesloten. Merkandi behoudt zich het recht voor om de gebruiker uit te sluiten tijdens de registratie en op elk moment tijdens het abonnement, met name om veiligheidsredenen en zonder opgaaf van reden bijvoorbeeld.

PRINCIPES INZAKE HET TOEVOEGEN VAN AANBIEDINGEN:

  1. Noch contactgegevens, noch de naam van het bedrijf mogen in de inhoud van het aanbod worden opgenomen, evenmin als in afbeeldingen en bijlagen. Het is ook verboden persoonsgegevens en andere gegevens op te nemen waarmee het bedrijf op het internet kan worden gevonden. Wij aanvaarden ook geen watermerken op afbeeldingen die bedrijfsinformatie bevatten.
  2. Wij aanvaarden alleen bulkaanbiedingen. Wij behouden ons het recht voor om gedetailleerde aanbiedingen zonder kennisgeving te verwijderen.
  3. In geen geval aanvaarden wij verkoopaanbiedingen betreffende kopieën of replica's van producten of producten die zijn beschermd met handelsmerken. Wij behouden ons het recht voor om dergelijke aanbiedingen zonder kennisgeving te verwijderen.
  4. De goederengroep (nieuw, gebruikt, beschadigd, mix/retouren, refurbished, outlet) mag alleen worden vermeld op basis van de beschrijving op https://merkandi.nl/ware
  5. U kunt te allen tijde aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie publiceren. In dat geval moet de aanbieding naar behoren worden vertaald naar iedere taal waarin deze moet worden gepubliceerd.
  6. U mag geen gedupliceerde aanbiedingen op ons platform plaatsen. Onder dupliceren verstaan wij ook het opnieuw publiceren van een aanbieding met dezelfde inhoud als de vorige Dergelijke aanbiedingen zullen worden geblokkeerd. Wijzigingen aan aanbiedingen zijn mogelijk door deze bij te werken.
  7. Het is verboden om aankoop- en serviceaanbiedingen toe te voegen. Dergelijke aanbiedingen worden zonder kennisgeving verwijderd.
  8. Het is verboden om te publiceren:

    Aanbiedingen in verband met sigaretten en e-sigaretten en tabaksproducten 
    Aanbiedingen in verband met CBD-producten
    Aanbiedingen van alcohol
    Aanbiedingen van voedselproducten die verouderd of ongeschikt voor consumptie zijn.
    Aanbiedingen van verouderde cosmetische producten
    Aanbod van vuurwapens, munitie

    Als ze worden gepubliceerd, worden ze onmiddellijk en zonder voorafgaande kennisgeving verwijderd.

  9. Merkandi behoudt zich het recht voor om de positie van aanbiedingen te verlagen als deze flagrante taalfouten of erg weinig informatie bevatten.
  10. Vorderingen betreffende de publicatie van aanbiedingen op het Merkandi-platform zijn uitgesloten.
  11. Merkandi behoudt zich het recht voor om te allen tijde en zonder opgaaf van reden aanbiedingen van gebruikers te verwijderen en de toegang tot verkopersaccounts te blokkeren.

Bij Merkandi zorgt ons team van specialisten elke dag voor de verkoop en populariteit van uw aanbiedingen. Hierdoor krijgen uw aanbiedingen meer bezoekers en hebben ze een nog groter bereik bij potentiële klanten.


Wat doen we precies bij het bewerken van uw aanbiedingen?

  • Titel en beschrijving verbeteren - we verbeteren de inhoud van uw aanbieding zodat deze meer zoekwoorden bevat, zodat kopers de producten kunnen vinden die u verkoopt. Deze actie is ook bedoeld om de inhoud te corrigeren op het gebied van spelling, grammatica, tekstindeling, enz.
  • Merkaanvulling - als u merkartikelen verkoopt, moet het veld Merk worden ingevuld. Op deze manier wordt uw aanbieding weergegeven in de lijst met aanbiedingen van producten van specifieke merken, waardoor uw bereik wordt vergroot.
  • Aanvulling / verbetering van de categorie - een onjuist geselecteerde categorie vermindert de zichtbaarheid van het aanbod aanzienlijk. In het geval van aanbiedingen die verschillende goederen bevatten (zogenaamde mixen), verhoogt het toevoegen aan veel categorieën hun bereik. U kunt maximaal 3 categorieën toevoegen aan elke aanbieding!
  • Andere kleine aanpassingen - bijv. Gebrek aan merkinformatie, onvolledige productinformatie, belangrijke problemen voor kopers.

De bovenstaande wijzigingen zijn gericht op het bereiken van het grootste aantal potentiële klanten, het vergroten van de geloofwaardigheid van uw bedrijf door professioneel voorbereide aanbiedingen en het aantrekkelijk maken van de goederen die u presenteert in de ogen van bezoekers.


Hoe herkent u aanbiedingen die zijn bewerkt?
In de lijst met aanbiedingen, naast de status van de aanbieding (Actief, Archiveren, Schets), ziet u een klein "M" -pictogram dat aangeeft dat de aanbieding is bewerkt in de taalversie van de pagina waarop u zich bevindt. Bovendien ziet u na het invoeren van het aanbod en het wisselen van individuele vertalingen het juiste bericht in de taalversies waarin het aanbod is bewerkt.

Als u wijzigingen wilt aanbrengen in de aanbieding die door ons team is bewerkt, wijzigt u alleen de belangrijkste delen ervan en publiceert u niet alle eerdere inhoud opnieuw. Sommige gebruikers kopiëren, terwijl ze de inhoud van hun advertenties bijwerken, hun eigen sjabloon opnieuw, waardoor de inspanningen en het redactionele werk van ons team worden vernietigd, waardoor het bereik van hun aanbiedingen wordt beperkt. Vertrouw op onze specialisten, we weten hoe we aanbiedingen kunnen maken die snel omzet genereren.


Mijn aanbieding is niet bewerkt, waarom?
Ons team modereert aanbiedingen regelmatig, maar vanwege hun grote aantal kunnen we niet voor iedereen zorgen. Daarom gebeurt het dat het aanbod alleen in sommige taalversies en niet in andere is gemoderniseerd. We proberen deze tekortkomingen echter regelmatig op te vullen.


Kan ik een verzoek indienen om mijn aanbieding te bewerken?
U kunt een dergelijk verzoek indienen bij ons team, we zullen proberen alles te doen wat we kunnen om uw aanbod snel te verbeteren. Helaas kunnen we niet garanderen dat elke aanvraag wordt verwerkt. Dit neemt echter niet weg dat we ons best zullen doen om uw aanbiedingen op een betrouwbare en professionele manier te behandelen!

Op het Merkandi-platform hebben alle verkopers de mogelijkheid om hun aanbiedingen te adverteren om ze te onderscheiden van de anderen en meer bezoekers aan te trekken. De details over promotietypen, hun locatie op de site, uiterlijk en zendtijd vindt u hier: Hoe kan ik mijn aanbiedingen op Merkandi adverteren?
Advertentie-opties en promotiepakketten kunnen online, per overschrijving of per punt worden betaald. De keuze van betaling met punten geeft u een aantal zeer belangrijke voordelen:

U bespaart tot 30% wanneer u betaalt voor advertentieopties
Onmiddellijke activering van de gekochte promotie zonder het hele online betalingsproces te hoeven doorlopen
Er zijn 4 puntenpakketten beschikbaar:

  • 50 punten, met dit pakket bespaar je 5%
  • 100 punten, met dit pakket bespaar je 10%
  • 200 punten, met dit pakket bespaart u 20%
  • 400 punten, met dit pakket bespaart u 30%

De aankoopkosten van punten worden bij elke promotie gegeven. Daarnaast is het de moeite waard om twee belangrijke kwesties met betrekking tot punten te noemen:

  • Punten hebben geen vervaldatum. Ze blijven onbeperkt beschikbaar in uw account, zelfs als u uw account verlengt nadat het is verlopen.
  • Punten kunnen alleen worden gebruikt om aanbiedingen te promoten via individuele advertentie-opties en promotiepakketten, ze kunnen niet worden gebruikt om te betalen voor het verlengen van het account, het kopen van extra services, enz.
  • Het is niet mogelijk om de punten in te wisselen voor geld.

We raden u aan om te profiteren van puntenpakketten, omdat dit de goedkoopste en ook de handigste vorm van betaling is voor het promoten van aanbiedingen op Merkandi. Kies verstandig - kies een puntenpakket op maat bij Merkandi!

Wat is het responspercentage?

Het responspercentage geeft aan hoeveel van de eerste berichten van kopers een reactie van de verkoper hebben ontvangen. Alleen de eerste berichten in een nieuwe thread worden meegerekend. Volgende berichten in hetzelfde gesprek hebben geen invloed op deze indicator.

 

Hoe wordt de responstijd berekend?

De gemiddelde responstijd wordt berekend op basis van de reactie van de verkoper op het eerste bericht in een thread. De tijd wordt 7 dagen per week, 24 uur per dag geteld. Het laatste bericht van een koper wordt niet meegerekend, tenzij het hun eerste bericht is.

 

Wat zijn de tijdsdrempels voor het bepalen van de reactiesnelheid?

De tijdsdrempels zijn openbaar zichtbaar in het profiel van de groothandel en zijn als volgt:

Reageert snel - tot 6 uur

Reageert zeer snel - tot 10 uur

Reageert snel - tot 24 uur

Reageert langzaam - tot 48 uur

Reageert zeer langzaam - meer dan 48 uur

 

Over welke periode worden de statistieken berekend? 

Alle coëfficiënten worden geteld vanaf de afgelopen 30 dagen.

 

Hoe vaak worden de statistieken bijgewerkt?

De gegevens worden automatisch elke 24 uur vernieuwd.

 

Waarom is het belangrijk om de responsstatistieken hoog te houden?

Het is cruciaal voor verkopers om de responsstatistieken hoog te houden. Werken aan de kwaliteit van de service bouwt vertrouwen op bij kopers, moedigt hen aan om contact met u op te nemen en vergroot de kans op een succesvolle transactie. Kopers werken het liefst samen met groothandels die snel en regelmatig op berichten reageren - een belangrijk element in het besluitvormingsproces en een succesvolle verkoop.


 

U heeft hulp nodig?

Meld u aan voor de GRATIS nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Mis geen dagelijkse informatie over nieuwe producten en nieuws van Merkandi. Om te beginnen ontvangt u bij registratie een kortingscode.